Kekkei Genkai: Mind Chakra Przejmowanie ciała przeciwnika za pomocą swojej duszy.
Poziom Pierwszy
Posiadacz tego KG może kontrolować ludzki umysł za pomocą wtargnięcia do niego. Tym razem jesteśmy nie w pełni sprawni ciałem ( jeżeli nie trafimy jesteśmy bezbronni jeden post). Można kontrolować tylko 1 osobę.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 1000 chakry Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 500 chakry
Wymagania: Ranga Genin
Poziom Drugi
Możemy kontrolować kilku wrogów jednocześnie i być w pełni sprawnymi. Wszelkie ataki psychiczne zostają przez nas odbite dzięki ogromnej sile woli. Dodatkowo na tym poziomie zwiększa się władanie chakrę, przez co można unieruchomić nią przeciwnika. Potrafimy wyczuć umysł przeciwnika.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 3.000 chakry Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 1.000 chakry
Wymagania: Ranga Chunin i 15 wygranych walki ( w tym wygrana jedna walka w wyzwaniach )
Poziom Trzeci
Na tym poziomie posiadacze tego KG władają ciałem przeciwników i mogą w pełni się poruszać. Możemy spętać od kilku do kilkunastu(15) osób. Dodatkowo może przeczytać myśli innej osoby. Ma to mały haczyk: osoba musi być unieruchomiona, a użytkownik musi trzymać rękę na głowie osoby, na której chce wykonać technikę. Nasza kontrola nad chakrą zwiększa się, dzięki czemu jutsu kosztują 1/2 mniej.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 8.000 chakry Utrzymywanie kontroli w każdej turze kosztuje 3.000 chakry
Wymgania: Ranga Jounin i 20 wygranych walk
UWAGA! po każdym awansie naszego KG walki które zrobiliśmy się kasują. Przykład: kiedy mamy już 5 walk na 1 poziom KG nasze walki zerujemy i musimy wygrać kolejne 15 na drugi poziom i resztę wymagań na poziom 2.
Techniki: Od rangi Gennina
Shintenshin no jutsu Dzięki temu jutsu możemy przenieść swoją duszę, do ciała przeciwnika czy zwierzęcia, tym samym kontrolując go. Dusza użytkownika porusza się w linii prostej, w razie nie trafienia techniką, użytkownik musi odczekać 2 rundy, zanim dusza powróci do ciała. Chakra: 2000 Utrzymanie: 500
Od rangi Chunina
Yamanaka Clan Telepathy Technika ta pozwala na porozumiewanie się z członkami klanu na odległość. Gdy użytkownik zostaje zaatakowany, jutsu zostaje przerwane. Chakra: 1000
Shinranshin no Jutsu Jest to ulepszenie techniki Shintenshin no jutsu, tym razem także możemy kontrolować ciało przeciwnika, tylko tym razem dusza nie opuszcza naszego ciała. Chakra: 4000 Utrzymanie: 500
Od rangi Jounina
Mind Reading Gdy użytkownik położy swoją dłoń, na głowie przeciwnika, dostaje się do jego umysłu, gdzie odnaleźć może ważne informacje. Chakra: 6000 Utrzymanie: 1000
Od rangi Sannina
Shinten Kugutsu Juin no Jutsu Użytkownik połącza swoją duszę z marionetką, która leży gdzieś w okolicy. Gdy przeciwnik zaatakuje lalkę, dusza użytkownika przenosi się do przeciwnika, zaś dusza wroga do lalki. Ciało użytkownika jest wtedy bezbronne, a wszelkie szkody wyrządzone przeciwnikowi kiedy w nim jesteśmy, przenoszą się na nasze ciało. Chakra: 15000 Utrzymanie: 2500
|